Известие

Collapse
No announcement yet.

Съживяването на една Alfa 156 1,6 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Свети ми постоянно на таблото знака за Алтернатор(Генератор), няма значение дали е в обороти или не ,акумулатора издъхна пред нас ,всичко угасна. Дайте някакви насоки преди да пристъпя към сваляне. Заредих го запали, ремъка е добре обтегнат и не вие но знака за алтернатор продължава да свети.


    Благодаря ви предварително!
    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

    Comment


    • #47
      По всичко личи, че проблемът е в самия алтернатор - по вероятно четки или регулатор на напрежетие и по-малко вероятно изправителен блок или окъсили статорни намотки.
      Без сваляне и разглобяване на алтернатора, няма какво много да се направи.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #48
        И така колеги. Новия въпрос е следния .. намерих тука едни кабели за алфата ,но са от 147 ето и линк- http://prodavalnik.com/photos/ad/17242251/1/ ... Тези кабели ще станат ли за моята 156 Twin Spark 1.6 (120hp) двигател ?? Моля за компетентен отговор за да знам дали да ги поръчам . Поздрави
        Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
          И така колеги. Новия въпрос е следния .. намерих тука едни кабели за алфата ,но са от 147 ето и линк- http://prodavalnik.com/photos/ad/17242251/1/ ... Тези кабели ще станат ли за моята 156 Twin Spark 1.6 (120hp) двигател ?? Моля за компетентен отговор за да знам дали да ги поръчам . Поздрави
          Първо тия са с един по малко, второ това са кабели от CF3 мотор т.е. всичките са къси, а на твоята вероятно кабелите са 2 къси и 2 дълги тоест не стават.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #50
            И така .. реставрацията продължава... Колеги започнах да свалям колекторите ще сменям алтернатора отгоре ,но развих всички болтове (Разбирам защо майсторите казват с Алфа не ме занимавай) ще сложа нова гарнитура въпроса ми е има ли някаква тънкост при самото махане (вадене) , и така като съм почнал май ще сменям и рейка, поръчах и комплект кабели понеже прекъсва и когато свалих капака при палене светна нато "новогодишна елха в Шанхай" . Много пари отиват ама поне аз си я правя ,дано всичко да е наред. И понеже съм почнал ще видя как са тампоните и т.н. че тропа нещо от дясно на мястото на пътника в краката . И сега се започва Ако имате съвети казвайте ,събирам ги безплатно .
            Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

            Comment


            • #51
              deznam почни от тампоните на стабилизиращата щанга и като ги смениш се обади да ти докарам и моята срещо заплащане естествено, че сигурно ще станеш спец по алфите и без туи в нашия град никои не иска да ги ремонтира. ТИ СИ ЧОВЕКА

              Comment


              • #52
                Лесна работа ,колеги имам за смяна кормилна рейка ,свалих всмукателните колектори и сега ще сваля генератора. Въпроса ми е мога ли извадя и рейката отгоре ? Понеже се отваря доста място и мога да работя ? Някой правил ли е тези упражнения ?

                Тая тема ще стане ръководство за ремонт на 156 в съкратен вариант ако продължавам така. Сега следва генератор ,рейка, кабели и бубини ,тампони и ... т.н. Holy Alfa
                Last edited by deznam; d.m.y г., 16:20.
                Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                Comment


                • #53
                  Незнам за реиката ,но за тези всички неща другите дето си изброил със сигорност ще ти трябва канал и ако имаш такъв защо ще вадиш реиката отгоре,ако нямаш канал кажи може да измислим нещо имам вариант.

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщение
                    Незнам за реиката ,но за тези всички неща другите дето си изброил със сигорност ще ти трябва канал и ако имаш такъв защо ще вадиш реиката отгоре,ако нямаш канал кажи може да измислим нещо имам вариант.
                    Имам но така или иначе съм махнал колекторите и всичко се вижда и е леснодостъпно отгоре (с дълги ръце съм),мисля да пробвам пък да видим.
                    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                    Comment


                    • #55
                      Твърде възможно е да успееш да я извадиш отгоре рейката, но пак ще трябва да се навреш и под колата няколко пъти. Аз моята я извадих отдолу и без да махам моста. Колата ми е 155-ца де, но все пак. Добре, че тогава някой във форума ме светна, че може да се извади така рейката.

                      Comment


                      • #56
                        И така колеги съживявам една доста интересна тема. След смяна на стартер , рейка , генератор , воден радиатор, термостат , свещи , кабели на бобини и какво ли не се реших на нова стъпка.. Прецених ,че ще сменям двигателя със същия от модела 1,6 120 кончета. Поради факта ,че вариатора се разтропа вече доста ,а и е за гарнитура на главата ,че надува маркучите малко и прави водна възгламница и някое киче изпуска масло , но като цяло вече като гледам темата може даже да се каже Проект 156 . Стискайте палци ,защото си е като проект. Някой ако има да казва съвети също бих се вслушал разбира се . Поздрави колеги.
                        Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                        Comment


                        • #57
                          Слагай направо 2,0....
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • #58
                            Идеята съм я мислил дори за 3.2 GTA Мисля ,че имаше и такива мотори , но ще има доста работа по електрониката и за това реших същия мотор направо откачам го от тампоните и скоростната и слагам другия и за 1-2 дена е готова.
                            Макар ,че според мен 1,6 двигателите на Алфа Ромео Twin Spark явно са едни от по-слабите инженерни решения,защото като гледам най-честите проблеми са с мотори от 1,6.. Но зависи и как е гледан мотора и прочие.
                            Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                              Идеята съм я мислил дори за 3.2 GTA Мисля ,че имаше и такива мотори , но ще има доста работа по електрониката и за това реших същия мотор направо откачам го от тампоните и скоростната и слагам другия и за 1-2 дена е готова.
                              Макар ,че според мен 1,6 двигателите на Алфа Ромео Twin Spark явно са едни от по-слабите инженерни решения,защото като гледам най-честите проблеми са с мотори от 1,6.. Но зависи и как е гледан мотора и прочие.
                              Ts ка е объркан като цяло, без значение от обема
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment


                              • #60
                                Така е , но като цяло съм забелязъл ,че точно 1,6 най-много се развалят. А иначе като мотори са страхотни и доста вървят от личен опит.
                                Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                                Comment

                                Working...
                                X